Organiseer je personeelsfeest op het Domein van de Grotten van Han

Op het Domein van de Grotten van Han zijn alle soorten personeelsfeesten mogelijk: een teambuilding, een familiedag, en zoveel meer. De indrukwekkende, grote natuurlijke ruimte, boven- en ondergronds, het authentieke karakter en de ongeziene natuurpracht... Een knappe locatie voor je bedrijfsevent! Ontspanning en beleving gegarandeerd!

Je personeelsfeest: een mooi extraatje voor je medewerkers

Een personeelsfeest is dé gelegenheid om je medewerkers te motiveren, te bedanken voor hun inzet dag na dag, om hen te feliciteren voor een geslaagd project of voor hun bijdrage aan het succes van je bedrijf. Het doel is dat ze relaxen en dat ze samen fijne momenten beleven. Een fijne beloning die ongetwijfeld gewaardeerd wordt!

De ingrediënten voor een geslaagd personeelsfeest

Schenk je medewerkers een uitstap naar de Ardennen als personeelsfeest: goed om even te deconnecteren van hun professionele leven. Bied ze een beleving, een pauze boordevol magie, een dag die ze zich nog lang zullen herinneren. Verwelkom hen op een unieke locatie voor een exclusief event!

Een moment van ontspanning en versterking van de banden

Een personeelsfeest laat je toe om je collega’s op een andere manier te leren kennen. Het is een kans om banden te versterken, om contacten te leggen. Een event op een andere locatie dan de werkplek organiseren, is ideaal om écht ontspanning te verzekeren. De locatie springt in het oog dankzij de fraaie Grotten en de grootsheid van het Wildpark. Het Domein van de Grotten van Han helpt je om je personeelsfeest te doen slagen! Ons aanbod is uitgebreid en gevarieerd.

Schenk je team een unieke ervaring tijdens je personeelsfeest

Als organisator wil je je medewerkers een schitterende herinnering garanderen. Maak van je personeelsfeest dan ook een ware beleving!

De keuze van de locatie is cruciaal en fijne animatie brengt wat leven in de brouwerij. Je wil een warme ambiance creëren of zelfs een nieuwe wereld laten zien aan je medewerkers. Voorzie het event van een heerlijke maaltijd en leuke animatie. Zo zal je personeelsfeest gegarandeerd onvergetelijk worden! Ons concept "Dinner in the Caves" voldoet aan alle criteria!

Een buitengewone natuurlijke site, ideaal gelegen in België

Met 250 hectare aan beschermde natuur, heeft het Domein je ontzettend veel te bieden. Ons groen kader bestaat uit het grootste dierenpark van België en grotten die tot de mooiste van Europa behoren. Op het Domein van de Grotten van Han, spendeer je een betoverende tijd te midden van de natuur, in openlucht of ondergronds!

Het Domein is ideaal gelegen in België, centraal in Wallonië. Het bevindt zich dicht bij enkele grote steden en de snelweg en is dus makkelijk te bereiken. Het kent al jarenlang een goede reputatie en ontving tal van awards, die de schoonheid en uitmuntendheid van het Domein aantonen... de ideale plek voor je personeelsfeest!

Ben je op zoek naar uniek evenement om je collega's of klanten in de watten te leggen?

Je hebt het gevonden! Op het Domein bedenken we samen jouw formule op maat, van een klassiek personeelsfeest tot een unieke teambuilding! Welkom in Han:

H van Hospitality: persoonlijk contact. Een familiebedrijf. Een kader dat tot de verbeelding spreekt. Belevingen waarmee je indruk maakt op je klanten, gasten of teamleden. Alles kan naar jouw wensen worden aangepast, volledig Tailormade!

A van Authentiek: in het grootste Wildpark van België, ontdek je een staaltje ongerepte natuur. En onder dit kleine paradijs één van de mooiste grotten van Europa. Uniek in de Benelux. De mogelijkheden zijn oneindig, het concept steeds bijzonder en origineel!

N van Nirvana: je bent op zoek naar een magnifieke locatie? Je droomt van een bijzondere plek die puur en ongerept gebleven is? Of je nu een teambuilding, een gastronomisch diner of een Family Day wil organiseren, het Domein van de Grotten van Han is het Nirvana bij uitstek voor jouw event!

section.option.background.data.alt

Vragen? Een offerte op maat?

Je fantasie is onze enige limiet in het uitstippelen van je evenement!